Wil je de juiste klanten aantrekken? 

Stapsgewijs in de juiste richting

Nieuwe klanten zoeken, aantrekken én vinden. Bestaande klanten omtoveren tot ambassadeurs.
Ik begeleid je in het maken van doordachte en strategische keuzes.
Volledig op maat van jouw wensen en noden.

In een intakegesprek overlopen we de commerciële uitdagingen waar jouw bedrijf mee kampt en wat je verwachtingen zijn.
Ik bereid me grondig voor door jouw bedrijf al op bepaalde vlakken door te lichten.
Zo kunnen we productief te werk gaan in de volgende stappen. 

Zelf klanten aantrekken

Help mij op weg

Hoe kan ik nieuwe klanten zoeken én vinden? 
In 3 sessies help ik jou om duurzaam klanten aan te trekken.
Ik geef je handige tips mee waarmee je zelf aan de slag kan gaan. 

  • Sessie 1: de voorbereiding

Wie trekken we aan en met welke boodschap?
We bepalen de doelgroep, USP’s, het aanbod en de prijzen.
We maken een werkschema op. 

  • Sessie 2: het verloop

Hoe brengen we de juiste boodschap over op onze prospect en via welke kanalen? Ik geef je handige tips om het eerste gesprek met jouw potentiële klant vlot te laten verlopen.  

  • Sessie 3: de opvolging

Hoe buig je potentiële klanten om in kopende klanten? Hoe kan je bestaande klanten nog meer aan je bedrijf binden?
Ik begeleid je om klantgericht te denken en te handelen.  

adam-mccoid-KiUDdsSs13U-unsplash.jpg

Commerciële gids

Coachen en uitwerken

Ik begeleid jouw bedrijf in het zetten van de juiste commerciële stappen. Met een duidelijk plan van aanpak gaan we gefaseerd te werk. Ik hou het brede overzicht van de verschillende acties nauw in het oog. Ik volg op, werk uit en stuur bij. Ik spreek de taal van de marketing partners en kan snel inpikken op mogelijke problemen. Nieuwe frisse ideeën reik ik aan. 

Onderweg coach ik je om je commerciële inzichten te verruimen.

Als een gids help ik op weg om de vooropgestelde doelstellingen uit te werken en boeken we duurzaam resultaat.

bit-cloud-wKhsnBy1DXc-unsplash.jpg

Waar ik goed in ben

Mijn vaardigheden

Sales

  • coaching om commerciëler om te gaan met je klanten, in een verkoopgesprek, tijdens het netwerken, op beurzen,….

  • bepalen van de ideale prijszetting, het productaanbod, de bijhorende service,…

  • aantrekken van nieuwe klanten door prospectie, opportuniteiten te zoeken,..

  • behouden van bestaande klanten

Marketing

  • vastleggen van de unieke saleskenmerken (USP’s), de doelgroep en het product/de dienst waar jouw bedrijf voor staat

  • bepalen op welke marketingkanalen jouw boodschap het best de doelgroep zal bereiken + opvolgen in Google Analytics.

  • kiezen van de juiste websitepartner voor jouw product/dienst, het bepalen van de onderdelen van de site en de praktische invulling ervan

  • opzetten van speciale acties van a tot z (promotie, productlancering, …)

  • opstellen of redigeren van zakelijke content zoals o.a. nieuwsbrieven, blogs en websites

mira-kireeva-YFIcazN-Sw4-unsplash.jpg